Asortie
× Blog Contact

Termeni si conditii

Termenii și Condițiile

magazinului online Asortie.ro


Capitolul I. Prezentare generală

Magazinul online Asortie.ro este deținut și administrat de către CAPCON SERV SRL (“Asortie”), persoană juridică română, cu sediul în Ploiești, str. Căprioarelor nr. 1, județul Prahova, România și este înmatriculată în Registrul Comerţului sub nr. J29/913/1996, având cod fiscal nr. RO8562349.

În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Asortie.

Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii care acceptă termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând platforma noastră online și / sau comandând orice serviciu sau produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatori care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.

Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării platformei noastre online. Accesând sau utilizând orice parte a platformei noastre online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea site-ului nostru și/sau utilizarea serviciilor noastre.

Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările. Continuarea utilizării sau accesării platformei noastre online după comunicarea actualizării Termenilor și Condițiilor semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.

Capitolul II. Termeni și Definiții

Platforma online

Se referă la Magazinul online Asortie.ro și implicit Asortie

Magazinul online

Se referă la Magazinul online Asortie.ro și implicit Asortie

Vanzator/Asortie

CAPCON SERV SRL cu sediul social in str. Caprioarelor, nr. 1, mun. Ploiesti, jud, Prahova, J29/913/1996, CUI: RO 8562349

Client /Cumparator

Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele/serviciile oferite de Asortie, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin e-mail/ telefon

Produs

Se referă la bunurile disponibile din partea Asortie și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client

Servicii

Se referă la serviciile disponibile din partea Asortie și a partenerilor, ce pot fi comandate de către Client

Utilizator

Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului;

Comandă

Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vanzator și Client prin care Asortie este de acord sa efectueze serviciile și/sau să livreze bunurile și clientul este de acord sa primească aceste servicii și sau Bunuri și să facă plata acestora

Contract

Contract încheiat prin mijloace electronice. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Asortie a confirmat Comanda

Bunuri

Orice produs, inclusiv documentele menționate în comanda, care urmează a fi furnizate de către Vanzator

Specificații

Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă

Recenzie

Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs și / sau Serviciu

Link

Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi

Curier

Orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid

Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală

Conţinutul magazinului online Asortie.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Asortie şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul Asortie a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.

Asortie poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord scris, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord scris se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale magazinului online Asortie.ro.

Utilizarea pe magazinul online Asortie.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Asortie nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.

Vă rugăm să raportați orice eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa [email protected].

Capitolul IV. Condiții Generale

Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că aveți minim 16 ani conform legilor României și, în cazul în care sunteți părinte, consimțiți utilizarea site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon +40726752634. Timpul de răspuns pentru sesizările transmise prin e-mail este de maxim 48h (în zilele lucrătoare).

În situația în care considerați că Asortie nu a soluționat sesizarea pe măsura așteptărilor dvs., vă puteți adresa Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL), care este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.

Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când completați formularul de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către Asortie vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.

Exista însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o data o comanda pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR).

Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare Asortie , în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. Asortie nu este responsabilă și nu își va asuma nicio răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.

Ne-am asigurat că atât angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.

Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

Magazinului online Asortie.ro folosește cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conţinând informaţii despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.

Capitolul VII. Securitatea datelor

Asortie adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.

Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin utilizarea formularului de comandă sau a formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.

În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifica presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.

Capitolul VIII. Detalii despre Produse / Servicii

Produsele/Serviciile comercializate de Asortie prin intermediul magazinului online Asortie.ro pot fi achiziționate prin comandă online, telefonic, sau email.

Asortie nu garanteaza disponibilitate acestor Produse/Servicii în orice moment.

Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați să limităm furnizarea Serviciilor/Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Serviciu/Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Serviciilor/Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Serviciu/Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.

Asortie nu este responsabil pentru calitatea oricărui Serviciu/Produs, informație ori material cumpărat sau obținut de către dumneavoastră prin intermediul rețelei Asortie de parteneri integratori.

Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe Asortie.ro

Înregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea numelui, prenumelui, adresei de email, telefon, crearea unei parole și includerea adresei de facturare în formularul de înregistrare. Este recomandat ca Utilizatorul să folosească cel puțin opt caractere, litere mari și mici, numere și simboluri pentru parolă. După ce Utilizatorul confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și condițiile și confirmă că are peste 16 ani și este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, un email cu codul de validare va fi trimis pe adresa de email. Verificați căsuța poștală și urmați linkul din email pentru a activa contul. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.

În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și a apăsat ,,Finalizare comanda” în coșul de cumpărături, acesta are posibilitatea de a crea un cont în timpul completării detaliilor de facturare și livrare. Astfel, în secțiunea „Cont nou”, Utilizatorul poate introduce numele, prenumele, adresa de email și numărul de telefon, cât și adresa de facturare pentru înregistrarea unui cont nou. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere și este recomandat ca Utilizatorul să folosească litere mari și mici, numere și simboluri. După finalizarea comenzii, un mesaj automat va fi trimis pe adresa de e-mail indicată, care va conține un link de activare a contului, pentru a verifica validitatea adresei de e-mail. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.

Cu ajutorul adresei de e-mail și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți comenzile recente și wishlist-ul, să administrați adresele de livrare și de facturare, să editați parola, detaliile contului și abonarea la newsletter.

Capitolul X. Procedura de comandă

Coșul de cumpărături

În pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.

Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale -dacă este cazul- și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.

Plasarea / Confirmarea comenzii

Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă. însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare și facturare, wishlist-ul și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.

Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de facturare și livrare. Pentru Utilizatorii înregistrați sau care nu au cont, completarea detaliilor din secțiunea „Detalii de facturare” și „Detalii de livrare” este necesară. În cazul în care există o adresă de livrare diferită față de cea de facturare, debifați opțiunea „Adresa mea de livrare este aceeași cu cea de facturare”.

Livrarea și facturarea pot fi făcute strict pentru adrese din România.

Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi

  • Detalii cont (nume, prenume, email, telefon)

  • Adresă facturare (adresă, oraș, țară, județ)

  • Adresă livrare - dacă este cazul (adresă, oraș, țară, județ)

  • Metodă de livrare (ridicare din magazin, livrare prin FAN Courier, livrare prin poștă)

  • Metodă de plată (transfer bancar, plata cu card, plata la livrare)

Opțiuni de plată

Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea metodei de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării), plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar.

În cazul în care veți opta pentru pentru plata cu cardul, după selectarea butonului „Confirmă comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui sa introduceți datele cardului. EuPlatesc.ro asigura un grad adecvat de securitate și confidențialitate datelor dvs.

Confirmarea Comenzii

Ulterior plasării comenzii (și a efectuării plății, dacă ați optat pentru plata cu cardul) veți primi un e-mail automat de confirmare a primirii comenzii si SMS cu ID-ul comenzii. Acest email si acest SMS nu confirmă acceptare comenzii și nu garantează disponibilitatea Produselor/ Serviciilor comandate.

Inainte de confirmarea comenzii, Asortie poate contacta Clientul telefonic sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

După verificarea de către operatorii noștri a disponibilității Produselor/Serviciilor comandate, Utilizatorul, va primi, prin email, SMS sau telefonic, confirmarea disponibilității produsului și a înregistrării Comenzii, fie va fi informat că produsul nu mai este pe stoc și drept urmare comanda plasată nu va fi inregistrata.

În cazul în care unul sau mai multe produse comandate nu se mai află în stoc, vă vom oferi posibilitatea de anula integral sau parțial comanda dvs. În situația în care ați efectuat plata cu cardul și optați pentru anularea comenzii dvs., vom solicita procesatorului de plăți restituirea integrală a plății, conform opțiunii dvs..

Confirmarea disponibilității Produselor/Serviciilor comandate și implicit a înregistrării Comenzii se va realiza de către operatorii noștri într-o zi lucrătoare de la primirea cererii de achizitie, prin e-mail, telefonic sau SMS.

Atenție:
Comanda
Produsului/Serviciului este un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vanzator și Client, prin care Clientul este de acord sa primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de Asortie.

Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de către un operator al Asortie.


Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresa de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email sau număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.

Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.

Ne rezervam dreptul de a anula comanda si in urmatoarele situatii:

  • datele furnizate pe site de Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in contul personal sau ne-a contactat sau nu a fost contactat de catre noi in vederea corectarii lor, situatie in care ne vom afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda;

  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc., situatie in care clientul va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda;

  • in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati, lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Asortie;

  • in cazul  in care solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online ;

  • In cazul in care clientul a mai facut comenzi pe siteul nostru si a refuzat primirea coletului

( produselor comandate);

  • Daca pentru o comanda se vor solicita mai mult de 3 schimburi de produs;

  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca, Asortie va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;

  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea eveniment.


Contractul

Clientul ia la cunoștință că după confirmarea telefonică, SMS sau prin email de către un operator al Asortie a comenzii Produsului/Serviciului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru serviciul comandat.

Capitolul XI. Detalii despre contractul de furnizare servicii la distanță

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ

Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului online Asortie.ro, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, SMS sau e-mail) prin care Asortie își derulează operațiunile.

Contractul va fi compus din următoarele documente:

  1. Comanda Clientului

  2. Confirmarea comenziI de catre Vanzator

  3. Termenii și condițiile contractuale

Dacă Asortie confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vanzaror se consideră finalizată atunci cand exista o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail/ SMS) din partea Asortieui către Client, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Asortie nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de către Vanzator. Termenii și condițiile generale de furnizarea produselor/serviciilor vor sta la baza contractului astfel încheiat.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Clientul se obligă să cumpere de la Vanzarotor. Asortie se obligă să furnizeze produsele/serviciile solicitate prin comanda efectuata de către Client numai dacă aceasta a fost confirmată de către Vanzator prin e-mail/ SMS/ telefonic. Comanda trebuie confirmată pentru cantitatea specificata de către Client sau pentru cantitatea/ produsele de care cad de comun acord Asortie și Clientul în ipostaza în care nu există cantitatea necesara in stoc.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR

Clientul are opțiunea de a alege modalitatea de livrare a produselor comandate. Aceștia pot veni să ridice de la magazin produsele, în Ploiești sau livrarea se realizează prin firmele de curierat rapid contractate de Vanzator sau Posta Romana, la adresa indicată de client în formularul de comandă. În cazul în care Clientul optează pentru livrarea produselor prin FAN Courier sau Posta Romana prețul livrării este de :

  • 19,9 lei pentru livrarea prin Fan Courier numai daca, livrarea se face intr-o localitate pentru care FAN Courier nu percepe costuri pentru kilometri suplimentari . In caz contrar, clientul va suporta cheltuielile de transport pentru kilometri suplimetari conform tarifelor Fan Courier sau poate opta pentru :

-Ridicarea coletului de la cea mai apropiata agentie teritoriala a FAN Courier;

  • 15 lei pentru un produs comandat si 20 lei pentru minim doua produse comandate pentru livrarea prin Posta Romana-Serviciul Stai Acasa Plus Plus ( livrare la adresa indicata de client in comanda)

La plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar in baza facturii proforme emisa de Echipa Asortie, costul transportului este 0 pentru comenzile care depășesc valoarea de 250 lei.

La plata ramburs costul transportului este 0 pentru comenzile de minim 300 lei numai daca, livrarea se face intr-o localitate pentru care FAN Courier nu percepe costuri pentru kilometri suplimentari . In caz contrar, clientul va suporta cheltuielile de transport pentru kilometri suplimetari conform tarifelor Fan Courier sau poate opta pentru :

-Ridicarea coletului de la cea mai apropiata agentie teritoriala a FAN Courier;

-Livrarea prin Posta Romana –Serviciul stai Acasa Plus ( livrare la adresa indicata de client in comanda).

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirmării de către Asortie a comenzii lansate de client.

3.2. Confirmarea comenzii de către Asortie se va face telefonic sau prin SMS pe numărul de telefon furnizat de Client sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către Client.

3.3. Contractul se încheie la 14 de zile din momentul livrării pentru orice fel de serviciu sau produs. Timpul contractului ia în considerare dreptul simplu al Consumatorului de a returna produsul, cat si dreptul de a returna produsul în cazul constatării diferențelor între comanda (factură) și conținutul coletului. Adițional, se adaugă maxim 3 de zile lucratoare de la retur în care Asortiel este obligat sa ramburseze contravaloarea, acolo unde este cazul.

Art. 4. OBLIGAȚIILE ASORTIE (vanzatorului)

4.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale, sigilate și fără deteriorări.

4.2. Sa livreze produsele comandate de Client, în cantitatile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii sau în timpul prevăzut în discuția dintre Vanzator si Client.

4.3. Sa informeze clientul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii produselor comandate in totalitate sau partial.

4.4. În situația în care clientul denunța contractul, înainte de livrarea produselor, renunțând la comanda sa, Asortie se obliga să nu mai efectueze această livrare.

Art. 5. OBLIGATIILE CLIENTULUI

5.1. Se obligă să ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale magazinului online Asortie.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obliga să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Asortie în cazul în care acesta nu poate confirma comanda integral sau parțial.

5.3. Se obliga sa plătească valoarea contractului.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuarii plății, din partea Clientului. Plata se face prin transfer bancar sau prin orice altă metodă de plată agreată de părți.

Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier.

Dacă, după transferul proprietății, Clientul constata diferente intre comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, Asortie, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRATULUI

7.1. Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la Produsele achiziționate în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data achiziției acesteia. În această situație Asortie va va returna prețul plătit pentru achiziționarea Produsului. Aceasta clauza nu se aplica în cazul în care Clientul a achiziționat produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

7.2. După expirarea termenului mai sus precizat, achiziția devine definitivă și nu mai aveti niciun drept de a solicita Asortie prețul plătit pentru achiziționarea produselor..

7.3. Unde este posibil, în conformitate cu legislația în vigoare, Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de utilizare/funcționare). Aceasta clauza nu se aplica pentru produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Obligatia de a chema curierul revine clientului.

7.4. In cazul în care produsul returnat prezintă, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

7.5. În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 3 zile lucratoare de la primire, dupa verificarea prealabila a acestuia

Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

8.1. Magazinul online Asortie.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a Produselor/Serviciilor contractate. Asortie nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care Produsele/Serviciile contractate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.

8.2. Platforma Asortie.ro nu isi asumă răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii de website.

Art. 9. FORȚA MAJORĂ

Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art. 10. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Asortie și clienții săi se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Capitolul XII. Livrare și plată

Livrarea comenzilor

Livrarea comenzii se face pe cheltuiala clientului.

Livrarea se realizează prin firmele de curierat rapid contractate de Vanzator sau Posta Romana, la adresa indicată de client în formularul de comandă.

Plata

Clienții au la dispoziție mai multe metode de plată:

  • Plata ramburs în numerar la livrare;

  • Plata prin transfer bancar;

  • Plata cu cardul: selectarea acestei opțiuni vă va redirecționa către platforma procesatorul de plăți online EuPlatesc.ro, de unde puteți efectua plata în condiții de securitate.

În cazul în care Clientul optează pentru livrarea produselor prin FAN Courier sau Posta Romana prețul livrării este de :

  • 19,9 lei pentru livrarea prin Fan Courier numai daca, livrarea se face intr-o localitate pentru care FAN Courier nu percepe costuri pentru kilometri suplimentari . In caz contrar, clientul va suporta cheltuielile de transport pentru kilometri suplimetari conform tarifelor Fan Courier sau poate opta pentru :

-Ridicarea coletului de la cea mai apropiata agentie teritoriala a FAN Courier;

  • 15 lei pentru un produs comandat si 20 lei pentru minim doua produse comandate pentru livrarea prin Posta Romana-Serviciul Stai Acasa Plus ( livrare la adresa indicata de client in comanda).

La plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar in baza facturii proforme emisa de Echipa Asortie, costul transportului este 0 pentru comenzile care depășesc valoarea de 250 lei.

La plata ramburs costul transportului este 0 pentru comenzile de minim 300 lei numai daca, livrarea se face intr-o localitate pentru care FAN Courier nu percepe costuri pentru kilometri suplimentari . In caz contrar, clientul va suporta cheltuielile de transport pentru kilometri suplimetari conform tarifelor Fan Courier sau poate opta pentru :

-Ridicarea coletului de la cea mai apropiata agentie teritoriala a FAN Courier;

-Livrarea prin Posta Romana –Serviciul stai Acasa Plus. Plus ( livrare la adresa indicata de client in comanda)

Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.

Prețurile produselor/serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.

Prețurile afișate pe site sunt în RON, au TVA inclus și reprezintă costul final al Produsului/Serviciului, la care se adaugă taxa de livrare. Prețul total al unui Produs/Serviciu comandat cuprinde prețul acestuia și orice alta taxă, dacă este cazul.

Prețul final se poate modifica, dacă se dovedește ca a fost afișat greșit pe site, dintr-o eroare neprevăzută a sistemului, caz în care cumpărătorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.).

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.

Capitolul XIII. Facturare

Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.

Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele comunicate și alte informații, incluzând adresa de e-mail și datele de facturare pentru ca Asortie să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.

Capitolul XIV. Politica de schimb și de returnare

Schimbarea produselor si/sau a marimilor

In cazul in care doriti sa schimbati marimea produsului achizitionat sau sa-l inlocuiti cu un alt produs, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestuia, aveti posibilitatea sa comunicati acest fapt prin e-mail, telefonic la numerele 0733670205, 0726752634, completand formularul de retur.

Transportul este gratuit in cazul:

- schimbarii marimii (colet la schimb);

- schimbarii produsului cu alt produs (colet la schimb si achitare/restituire diferenta de pret, daca este cazul).

IMPORTANT!

Daca pentru o comanda se vor solicita doua sau mai multe schimburi, incepand cu cel de-al doilea schimb, cheltuielile de transport vor fi 10 lei si vor fi suportate de client.

Returul produselor

Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate Asortie inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre comparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala clientului , cu exceptia produselor care prezinta defect de fabricatie asa cum este definit de legislatia in vigoare. Returul produsului se poate face prin orice firma de curierat aleasa de catre client. Obligatia de a chema curierul revine clientului.

In vederea exercitarii dreptului de retragere Clientul trebuie sa completeze unul dintre documentele de de mai jos:

  • Formular de retragere conform modelului de ma jos sau formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34 /2014.

  • Formular de retur daca cererea de retragere se efectueaza online pe website-ul Asortie.

Formularul de retragere conform modelului de ma jos sau formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34 /2014 pot fi transmise pe email pe adresa [email protected] sau pot fi introduse impreuna cu produsul(le), in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor):

În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în maxim 3 zile lucratoare de la primirea produsului, numai dupa verificarea prealabila a acestuia, in contul bancar indicat de Client intr-unul dintre documentele de retur alese.

În cazul în care produsul returnat prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.


Model declarație de retragere

Către:

Asortie Romania SRL, str. Căprioarelor nr. 1, Ploiești, județul Prahova, România


Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la

  • vânzarea următoarelor produse

  • prestarea următoarelor servicii


Informații despre vanzarea produselor / prestarea serviciilor:

  • ID comandă: ………………………………………

  • Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data …./…./…………..*;

  • Numele clientului ………………………………………

  • Adresa clientului ………………………………………

  • Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____


Data: …./…./………….

…………………………..

Semnătura clientului

(doar în cazul în care acest

formular este notificat pe hârtie)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.


De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail [email protected] formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34/2014.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Asortie.

Capitolul XV. Garanții

Vă încurajăm să ne semnalizați orice suspiciune privind conformitatea produsului achiziționat în termen de cel mult 24 de ore de la primirea produsului respectiv. Mai mult, transmiterea unei poze sugiestive ne-ar fi de mare folos pentru a pentru a avea o imagine clară a situației înainte de a notifica distribuitorii noștri.

Vă asigurăm de faptul că vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că, împreună cu distribuitorii noștri, vom identifica soluțiile potrivite pentru a va soluționa favorabil orice neconformitate confirmată.

Atenție: În anumite cazuri, este posibil să fim nevoiți să vă solicităm returnarea produsului neconform înainte de a lua orice masura (ex.: schimbarea produsului).

Notificarea oricărei neconformități se face la adresa e-mail [email protected] sau numărul de telefon +40726752634. Până la intervenția vânzătorului, cumpărătorul se obligă să ia toate măsurile necesare pentru limitarea daunelor.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă urme de șocuri de orice natură, urme de loviri ori de pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe.

Capitolul XVI. Exonerarea de răspundere

Informaţiile incluse pe magazinul online Asortie.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Asortie le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Asortieui la adresa de e-mail [email protected], pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

Asortie îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse/ Servicii care sunt afişate pe site, ca urmare a unor erori tehnice/umane, sau care, din cauza unor erori tehnice/umane prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Produse/Servicii (preţuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

Asortie nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a Produselor/Serviciilor contractate prin intermediul acestui site.

Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.

Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot contine erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.

Capitolul XVII. Link-uri către terți

Magazinul nostru online poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți ("Site-urile Terțelor Părți"). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.

Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.

Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.

Capitolul XVIII. Erori, Inexactități și alte Omiteri

Ocazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela Asortie, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (inclusiv după ce o comandă a fost depusă).

Capitolul XIX. Utilizări interzise ale serviciilor Asortie

În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online Asortie.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:

  1. orice acțiune ilegală;

  2. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;

  3. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;

  4. să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;

  5. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;

  6. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;

  7. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile Asortie.ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela Asortie;

  8. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;

  9. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;

  10. pentru orice scopuri obscene sau imorale;

  11. să atacați sistemele de securitate Asortie.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Asortie.

Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile/Produsele Asortie.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Asortie pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.

Capitolul XX. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii

Asortie nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vanzator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor/Produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.

Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Capitolul XXI. Încheierea responsabilităților părților

Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către Asortie, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.

Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.

Capitolul XXII. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă

Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict apărut între Asortie și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele doua parti.

Vă invităm să ne comunicați la adresa [email protected] orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele și Serviciile noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.

În cazul în care sunteți nemulțumit de modul în care Asortie a rezolvat o dispută, aveți dreptul de a deschide o dispută în platforma europeană de soluționare online a litigiilor („SOL”). SOL este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor: SOL .

În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.

Capitolul XXIII. Informații de contact

Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe Asortie.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail [email protected].

Capitolul XXIV. Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Versiunea actualizată la 25.10.2021