Cum comand?
Produsele/Serviciile
comercializate de Asortie prin intermediul magazinului online
Asortie.ro pot fi achiziționate
prin comandă online, telefonic, sau email.
Înregistrarea unui cont pe Asortie.ro
Înregistrarea unui cont se poate realiza prin completarea numelui, prenumelui, adresei de email, telefon, crearea unei parole și includerea adresei de facturare în formularul de înregistrare. Este recomandat ca Utilizatorul să folosească cel puțin opt caractere, litere mari și mici, numere și simboluri pentru parolă. După ce Utilizatorul confirmă că a citit și este de acord cu Termenii și condițiile și confirmă că are peste 16 ani și este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, un email cu codul de validare va fi trimis pe adresa de email. Verificați căsuța poștală și urmați linkul din email pentru a activa contul. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și a apăsat ,,Finalizare comanda” în coșul de cumpărături, acesta are posibilitatea de a crea un cont în timpul completării detaliilor de facturare și livrare. Astfel, în secțiunea „Cont nou”, Utilizatorul poate introduce numele, prenumele, adresa de email și numărul de telefon, cât și adresa de facturare pentru înregistrarea unui cont nou. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere și este recomandat ca Utilizatorul să folosească litere mari și mici, numere și simboluri. După finalizarea comenzii, un mesaj automat va fi trimis pe adresa de e-mail indicată, care va conține un link de activare a contului, pentru a verifica validitatea adresei de e-mail. Odată accesat linkul, contul dvs. va fi activat și veți fi redirecționat către acesta.
Cu ajutorul adresei de e-mail și a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți comenzile recente și wishlist-ul, să administrați adresele de livrare și de facturare, să editați parola, detaliile contului și abonarea la newsletter
Procedura de comandă
Coșul de cumpărături
În pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.
Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale -dacă este cazul- și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.
Plasarea / Confirmarea comenzii
Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă. însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare și facturare, wishlist-ul și veți avea acces la informații despre achizițiile recente, ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.
Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de facturare și livrare. Pentru Utilizatorii înregistrați sau care nu au cont, completarea detaliilor din secțiunea „Detalii de facturare” și „Detalii de livrare” este necesară. În cazul în care există o adresă de livrare diferită față de cea de facturare, debifați opțiunea „Adresa mea de livrare este aceeași cu cea de facturare”.
Livrarea și facturarea pot fi făcute strict pentru adrese din România.
Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi
Detalii cont (nume, prenume, email, telefon) Adresă facturare (adresă, oraș, țară, județ) Adresă livrare - dacă este cazul (adresă, oraș, țară, județ) Metodă de livrare (ridicare din magazin, livrare prin FAN Courier, livrare prin poștă) Metodă de plată (transfer bancar, plata cu card, plata la livrare) |
Opțiuni de plată
Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea metodei de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării), plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro sau prin transfer bancar.
În cazul în care veți opta pentru pentru plata cu cardul, după selectarea butonului „Confirmă comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui sa introduceți datele cardului. EuPlatesc.ro asigura un grad adecvat de securitate și confidențialitate datelor dvs.
Confirmarea Comenzii
Ulterior plasării comenzii (și a efectuării plății, dacă ați optat pentru plata cu cardul) veți primi un e-mail automat de confirmare a primirii comenzii si SMS cu ID-ul comenzii. Acest email si acest SMS nu confirmă acceptare comenzii și nu garantează disponibilitatea Produselor/ Serviciilor comandate.
Inainte de confirmarea comenzii, Asortie poate contacta Clientul telefonic sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.
După verificarea de către operatorii noștri a disponibilității Produselor/Serviciilor comandate, Utilizatorul, va primi, prin email, SMS sau telefonic, confirmarea disponibilității produsului și a înregistrării Comenzii, fie va fi informat că produsul nu mai este pe stoc și drept urmare comanda plasată nu va fi inregistrata.
Confirmarea disponibilității Produselor/Serviciilor comandate și implicit a înregistrării Comenzii se va realiza de către operatorii noștri într-o zi lucrătoare de la primirea cererii de achizitie, prin e-mail, telefonic sau SMS.
Atenție: Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de către un operator al Asortie. |